Susisiekite su mumis:

Kontaktai
arba
Telefonu: +370 689 88882


Amontas.lt

siltukas.lt


Kaip užsisakyti?

Užsisakyti galite:

  • tiesiog internetu mūsų parduotuvėje,
  • telefonu +370 (8) 68988882
  • skiltyje kontaktai

Taip pat galite į mus kreiptis nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 10:00 iki 14:00 val.

Jei ieškote kokios nors prekės, kuri tiktų prie www.satas.lt elektroninės parduotuvės asortimento ir niekaip jos nerandate, kreipkitės į mus - mes pabandysime tai išspręsti.

Kaip pirkti?

Mūsų internetinėje parduotuvėje susiraskite patinkančią prekę. Tada spauskite prekės puslapyje esantį mygtuką "Į krepšelį". Jei norite išsirinkti dar ką nors, galite toliau naršyti po parduotuvę – pasirinkta prekė liks Prekių krepšelio atmintyje. Minėtą veiksmą atlikite su visomis pasirinktomis prekėmis. Kai nutarsite, kad šiam kartui pakaks pirkinių, spauskite ekrano dešinėje viršutinėje pusėje esantį užrašą "Krepšelis". Šiame puslapyje galėsite peržvelgti išsirinktų prekių sąrašą ir pakoreguoti užsakymą (padidinti pasirinktų prekių kiekį arba kai kurių atsisakyti), pasirinkite pristatymo būdą, užpildykite užsakymo formą (įrašykite: Vardą Pavardę, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, tikslų pristatymo adresą), toliau pasitikrinkite informaciją. Spauskite mygtuką "Siųsti" ir į elektroninį paštą gausite išankstinę apmokėjimo sąskaitą, kurią apmokėti galėsite prisijungę prie savo banko. Taip pat norima prekę galite įsigyti atvykę pas mus Naugarduko g. 91, Vilnius.

Kaip pristatomos mūsų prekės?

Mūsų siūlomi produktai išsiunčiami paštu arba perduodami per kurjerį, kaip pvz., Pasiuntinių paštas.
Jei užsakomi didesni kiekiai ar didelės apimties prekės, mes jų pristatymui užsakome specialų transportą.
Prekės išsiunčiamos iki 12 valandos dienos, gavus patvirtinimą iš banko apie pinigų pavedimą.

Pristatymo kainos

Prekių pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių svorio.

  • iki 1 Kg - 4,20 €
  • iki 5 Kg - 5,60 €
  • iki 10 kg - 7,70 €
  • iki 20 kg - 9,45 €
  • iki 35 kg - 12,25 €

Prekių pristatymo mokestis bus įtrauktas į bendrą siuntinių sąskaitą.

Jūsų užsakytas prekes pristatys transporto kompanija www.NEGE.lt

Pristatymo laikas?

Gavę Jūsų užsakymą, mes, žinoma, iškart jį apdorojame. Užsakytos prekės išsiunčiamos per 2 - 3 darbo dienas.

Svarbi nuoroda

Prašome atkreipti dėmesį ir laikytis tokios tvarkos:
Apie pažeidimus, atsiradusius pervežimo metu, būtina informuoti tiekėją, pristačiusį prekes, ir iškart pateikti jam reklamaciją. Po to Jūs apie pastebėtus trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, turite informuoti ir satas.lt administracija. Jei norėtumėte prekę grąžinti, prašome mus iš anksto apie tai informuoti užpildžius pasiteiravimo formą kontaktų skiltyje arba telefonu.

Dėkojame už supratingumą ir bendradarbiavimą.

GARANTIJOS

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Prekei, sugedusiai nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, remontas atliekamas nemokamai.

Garantinis laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone. Jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam remontui.

Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo reikia teirautis telefonu, arba nuvykti adresu, nurodytu garantiniame talone.

Pateikdami prekę remontui, būtinai pateikite galiojantį prekės garantinį taloną.

Remontas atliekamas pagal gamintojo serviso dokumentaciją.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" ir Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 patvirtinų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ numatyta tvarka.

Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas arba netinkamai keičiant programinę įrangą jis nebeveikia, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.

Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.

Kai grąžinama nekokybiška prekė (po to, kai raštiškas išvadas apie prekės kokybę pateikia įgaliota serviso įmonė), mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Jei neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.


© 2014 SATAS | Tel. +370 689 88882